Czy marketing, prowadzony w nowoczesny sposób, w tradycyjnej, nadal zupełnie niecyfrowej branży, ma sens?
Oczywiście, że tak! To dlatego, że Twoi dotychczasowi klienci są w naturalny sposób zastępowani przez młodsze pokolenie. Z tego powodu zmieniają się też kanały, którymi informacja o Twojej usłudze powinna do niego docierać. To proces, który postępuje, czy tego chcemy, czy nie chcemy. Marketing, to doskonałe wsparcie sprzedaży tradycyjnej, a o tym wiedzą przecież wszyscy.
Oczywiście należy zadać sobie pytanie, który z kanałów będzie dla naszej usługi najbardziej odpowiedni i w jaki sposób sprostać wyzwaniu profesjonalnego prowadzenia komunikacji z potencjalnym klientem?
Właśnie takie pytanie, w zeszłym roku zaczęło wybrzmiewać m.in. w Polskiej Izbie Gospodarczej Czystości.
To właśnie nam tj. Clean Mode Sp. z o.o. nie tylko udało się przekonać Izbę do obrania właściwego kierunku, ale w konsekwencji nawiązać bardzo dobrą współpracę potwierdzoną wspaniałymi wynikami prowadzonych przez nas profili dla PIGC w takich portalach jak LinkedIn oraz Facebook. To dlatego, że jesteśmy również Agencją Social Media i jako jedyna firma w Polsce w tej branży, łączymy wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia marketingu w Mediach Społecznościowych dla klientów z różnych branż i różnych krajów Europy, z jeszcze potężniejszym doświadczeniem cleaningowym.
Właśnie połączenie tych dwóch kompetencji pozwala nam tak dobrze rozumieć potrzeby zarówno naszego klienta, którym jest PIGC, jak i odbiorców jej komunikacji, czyli uczestników rynku profesjonalnego utrzymania czystości w naszym kraju.
Zresztą, oczywiście sami prowadzimy nasz marketing i z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że on działa i przynosi efekty. W szczególności należy tu podkreślić rolę prowadzenia firmowego kanału na platformie YouTube. To on, za sprawą przynależności go do firmy Google odpowiada u nas za znaczny udział ruchu na stronach internetowych. Tak, ten sam YouTube od śmiesznych filmów z kotami!! W czasie kiedy wszyscy myśleli, że jest on dla dzieciaków, nikt nie zwrócił uwagi, że te dzieciaki dorosły i stały się potencjalnymi klientami!
A więc, jeśli myślisz o tym, aby coś poprawić w Twoim firmowym marketingu, po prostu skontaktuj się z nami. Z przyjemnością pokażemy Ci, jak możemy sprawić, że Twoja firma wyróżni się od konkurencji i rozbłyśnie jak gwiazda na cleaningowej polskiej scenie.