Zorganizowanie działu marketingu w firmie często niesie ze sobą wysokie kosztem niespełnione oczekiwania i rozczarowanie. Tak. Bez dużego doświadczenia i dobrego podejścia, to może być nietrafiona inwestycja, szczególnie dla mniejszych, lub dopiero rozwijających się firm.
W zespole CLEAN MODE odnajdziesz profesjonalistów, którym możesz zaufać. Prowadzenie działań wpływających na pozyskiwanie nowych klientów i mających wpływ na kreowanie doskonałego wizerunku firmy, to nasza codzienność.
W Clean Mode jesteśmy związani z branżą sprzątania od wielu lat i znamy się na tym na wylot. Na pierwszy rzut oka rozpoznajemy słabej jakości strony www i treści tworzone przez agencje marketingowe spoza branży. Czy chcesz aby Twoi potencjalni czy obecni klienci widzieli Cię właśnie w taki sposób?
W Clean Mode przywiązujemy dużą wagę do prawdziwych treści, świetnych materiałów wideo i popranych technologicznie fotografii. Oczywiście z punktu widzenia Twojego biznesu, a nie artysty tworzącego stronę lub reklamę.
Ponadto w Clean Mode rozumiemy, że wszystkie działania marketingowe muszą być spójne z działaniami sprzedażowymi. Wiemy, że aby sprzedaż i marketing były skuteczne to muszą wzajemnie z siebie wynikać i cały czas się przeplatać i uzupełniać.
Nie dopuszczamy do sytuacji, gdzie plan marketingu układa specjalista, który nigdy lub bardzo dawno temu widział się na żywo klienta. Również w marketingu hołdujemy zasadzie, że siła tkwi tylko w praktykach i wierzymy w to, że skuteczny marketing musi wykorzystywać doświadczenia handlowe. Absolutnie nie dopuszczamy możliwości aby marketingowcy licytowali się z handlowcami, który z działów jest ważniejszy czy bardziej profesjonalny. Jeśli chcesz zbudować skuteczny marketing i skuteczną sprzedaż musisz zrozumieć, że oba te działy od dzisiaj stanowią jedność. A każdy marketer jest tak samo ważny jak handlowiec i odwrotnie. Ci ludzie po prostu wzajemnie się uzupełniają i siła jednego wynika z mocy tego drugiego.
Chcesz się przekonać jak my to robimy?
Dołącz do nas!
Specjalizujemy się w:
- tworzeniu strategii marketingowych wspierających sprzedaż usług utrzymania czystości;
- tworzeniu stron www dla firm sprzątających i logotypów;
- prowadzeniu social mediów – facebook, instagra, linkedin;
- opracowywaniu contentu i marketingu wizualnego;
- tworzeniu filmów na temat Twojego przedsiębiorstwa i usług jakie oferujesz;
- tworzeniu filmów wspomagających Twoją firmę w obsłudze przedsprzedażowej i posprzedażowej.