Oprogramowanie

Zdalnie organizuj, zarządzaj i kontroluj procesem utrzymania czystości w czasie rzeczywistym. Twoi pracownicy i klienci będą zachwyceni nową jakością.

To jest pierwsze miejsce na wprowadzenie tekstu

To jest miejsce na wprowadzenie drugiego Twojego tekstu
Treść akordeonu

Opis usługi

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem programu do zarządzania procesem utrzymania czystości francuskiej firmy Senef Group. Funkcjonalność tego, specjalnie zaprojektowanego dla cleaningu oprogramowania, pozwala na zdalną organizację i komunikację wszystkich osób zaangażowanych w proces sprzątania obiektu.

Dzięki tym cyfrowym rozwiązaniom można:

  • zminimalizować bezproduktywny czas w trakcie pracy personelu;
  • obsłużyć więcej kontraktów tą samą ilością kierowników;
  • wyeliminować błędy, nieporozumienia i defraudacje podczas obsługi zapotrzebowań;
  • znacząco zwiększyć jakość obsługi klienta;
  • szybko reagować na potrzeby klienta i jego pracowników;
  • komunikować się szybko i skutecznie;
  • tworzyć szybkie kalkulacje;
  • kontrolować usługę i generować raporty.

Produkty stworzone z myślą o firmie zajmującej się usługami profesjonalnego utrzymania czystości to:

  • Progiclean – system ERP. Rozwiązanie zawierające pełną funkcjonalność zarządzania wewnętrznymi procesami w przedsiębiorstwie. Moduły HR, dostaw, zasobów, fakturowania, księgowości i inne pozwalają na jeszcze doskonalsze zarządzanie i organizację.
  • Mobiclean – aplikacja mobilna do nadzorowania świadczonych usług w obiektach. Dzięki zastosowaniu kodów QR lub/i nalepek NFC można w łatwy sposób zaplanować pracę personelu obiektowego. Informacje przesyłane są w czasie rzeczywistym do osób nadzorujących procesy czyszczenia.
  • Qualimobi – ta aplikacja służy do zarządzania jakością realizowanej usługi. Dzięki nadawaniu dostępu do tego oprogramowania również administratorom budynku Wasza komunikacja będzie pozbawiona nieporozumień. Aplikacja wyposażona jest w moduł wykonywania kontroli stanu realizacji usługi sprzątania.
  • Clink – aplikacja służąca budowaniu relacji z klientem i zautomatyzowaniu odbiorów wykonanych prac.