Aktualności

Wiedza, relacje z targów oraz najnowsze informacje
od ekspertów z branży utrzymania czystości.

Czas na odpowiedzialne finansowanie biznesu

Czas na odpowiedzialne finansowanie biznesu.

Polskie przedsiębiorstwa, szczególnie te małe, w których koszty pracy stanowią ogromną część comiesięcznych kosztów, szukają skutecznych rozwiązań, które pozwolą im na utrzymanie płynności finansowej. Opóźnienia te nie tylko destabilizują działalność firm, ale także zmuszają przedsiębiorców do niechcianego udziału w łańcuchu finansowania dłużników. Przyjęło się, że to przedsiębiorcy powinni radzić sobie z konsekwencjami niesolidności swoich kontrahentów. Jednak czy na pewno jest to uczciwe i efektywne rozwiązanie? …

SOS Manager w potrzebie

SOS Manager w potrzebie!

W dzisiejszych czasach, gdzie konkurencja na rynku usług sprzątających jest ogromna, kluczowym elementem stają się nie tylko umiejętności praktyczne, ale również kompetencje menadżerskie.

Noworoczne Życzenia od Zespołu CleanMode.pl

Noworoczne Życzenia od Zespołu CleanMode.pl

Pragniemy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji nadchodzącego Nowego Roku 2024! Niech ten rok przyniesie Wam nieskończoną ilość radości, satysfakcji oraz wielu okazji do świętowania

Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt!

🎅🎄 W te wyjątkowe świąteczne dni, cały zespół Clean Mode pragnie przekazać najserdeczniejsze życzenia. Niech ten magiczny czas Bożego Narodzenia wypełni Wasze serca radością, domy

Komunikacja językiem korzyści w sprzedaży profesjonalnych usług utrzymania czystości – klucz do sukcesu w biznesie B2B i B2C

W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie, komunikacja językiem korzyści jest niezbędnym elementem sprzedaży profesjonalnych usług utrzymania czystości. Właściciele i pracownicy małych i średnich firm sprzątających zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest dostosowanie komunikatów marketingowych i sprzedażowych do potrzeb klientów, zarówno tych biznesowych (B2B), jak i indywidualnych (B2C). Dobrze przemyślana i skonstruowana komunikacja może przyczynić się do wzrostu zainteresowania usługami firmy, a co za tym idzie, zwiększenia jej konkurencyjności na rynku.

OD STEREOTYPÓW DO UPRZEDZEŃ

– CZYLI O POTĘDZE NAIWNOŚCI NASZEGO UMYSŁU Autorka: Dorota Reflińska Jest początek roku szkolnego 1988. I choć mam dopiero 6 lat, bardzo dobrze pamiętam ten