Informacja na temat wzrostu cen szkoleń on-line oraz usług
Informacja o zmianie cen usług i produktów Szanowni Państwo, Zależy nam na pełnej transparentności w relacjach z naszymi klientami, dlatego chcielibyśmy potwierdzić to, o czym
Wiedza, relacje z targów oraz najnowsze informacje
od ekspertów z branży utrzymania czystości.
Informacja o zmianie cen usług i produktów Szanowni Państwo, Zależy nam na pełnej transparentności w relacjach z naszymi klientami, dlatego chcielibyśmy potwierdzić to, o czym
Inwestowanie w pracowników, to inwestycja w firmę! Inwestowanie w szkolenia pracowników to temat, który dla wielu właścicieli firm sprzątających może brzmieć jak dodatkowy wydatek, którego
Decyzje dotyczące płacy minimalnej w Polsce mają bezpośredni wpływ na wiele sektorów gospodarki, w tym na branżę sprzątającą. Firmy z tej branży, zatrudniające znaczną liczbę
Polska Spiderwomen? Alpinistka? A może akrobatka? Nieee… Raczej obstawiałabym na totalny brak wyobraźni! Bo nawet wyżej wymienione przeze mnie postaci mają odpowiednie warunki ku temu, by podejmować się czegoś, czego nie podjął by się przeciętny Kowalski. A tutaj?
Tutaj, zamiast bezwzględnego przestrzegania zasad BHP mamy cyrk – tyle, że nie na kółkach, tylko na drabinie. Wysokiej drabinie, bo patrząc chociażby na ilość stopni mogę przypuszczać, że jest to drabina o wysokości stania – na tak ok 150 cm. Dobrze, że jest chociaż pomocniczka. Zastanawia mnie tylko, w jakim stopniu jej pomoc okazałaby się skuteczna w momencie upadku naszej głównej bohaterki. Jest wysoko prawdopodobne, że też mogłaby poważnie ucierpieć. I chociaż mówi się, że co dwie głowy, to nie jedna – w tym przypadku jak widać się nie sprawdziło.
Wszystkie strony miały w głębokim poważaniu, w jakich warunkach pracują tam ludzie, co z punktu widzenia branży stoi w sprzeczności z tym, jak bardzo walczymy o poprawę wizerunku roli sprzątacza. Mam tu na myśli wszystkie strony, które o sprawie wiedziały, tj. zarówno pracowników liniowych, menadżerów z firmy sprzątającej, jak i osoby z ZUS, które o całej sprawie musiały wiedzieć. A przynajmniej do czasu, aż komuś to zaczęło przeszkadzać i w końcu zrobił to co należy. Ktoś w końcu (choć raz w pozytywnym tego słowa znaczeniu) „narobił bałaganu!”.
„Cleaning AZ – Nadzór”, to coś, co zmieni sposób, w jaki myślisz o zarządzaniu czystością. To szkolenie, które nie tylko podbije Twoje zarządcze kompetencje w branży sprzątającej, ale też pokaże, jak przekształcić codzienną rutynę w prawdziwą strategię sukcesu.
W dobie rosnącej konkurencji na rynku usługowym każdy detal może zadecydować o sukcesie lub porażce naszej firmy. Jednym z kluczowych aspektów, który często umyka uwadze przedsiębiorców, jest wybór odpowiedniego taboru samochodowego. W firmach sprzątających, gdzie mobilność i efektywność są na wagę złota, odpowiednio dobrany pojazd może stać się nie tylko wizytówką firmy, ale również narzędziem zwiększającym jej konkurencyjność.
Polskie przedsiębiorstwa, szczególnie te małe, w których koszty pracy stanowią ogromną część comiesięcznych kosztów, szukają skutecznych rozwiązań, które pozwolą im na utrzymanie płynności finansowej. Opóźnienia te nie tylko destabilizują działalność firm, ale także zmuszają przedsiębiorców do niechcianego udziału w łańcuchu finansowania dłużników. Przyjęło się, że to przedsiębiorcy powinni radzić sobie z konsekwencjami niesolidności swoich kontrahentów. Jednak czy na pewno jest to uczciwe i efektywne rozwiązanie? …
W dzisiejszych czasach, gdzie konkurencja na rynku usług sprzątających jest ogromna, kluczowym elementem stają się nie tylko umiejętności praktyczne, ale również kompetencje menadżerskie.
Pragniemy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji nadchodzącego Nowego Roku 2024! Niech ten rok przyniesie Wam nieskończoną ilość radości, satysfakcji oraz wielu okazji do świętowania
🎅🎄 W te wyjątkowe świąteczne dni, cały zespół Clean Mode pragnie przekazać najserdeczniejsze życzenia. Niech ten magiczny czas Bożego Narodzenia wypełni Wasze serca radością, domy
W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie, komunikacja językiem korzyści jest niezbędnym elementem sprzedaży profesjonalnych usług utrzymania czystości. Właściciele i pracownicy małych i średnich firm sprzątających zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest dostosowanie komunikatów marketingowych i sprzedażowych do potrzeb klientów, zarówno tych biznesowych (B2B), jak i indywidualnych (B2C). Dobrze przemyślana i skonstruowana komunikacja może przyczynić się do wzrostu zainteresowania usługami firmy, a co za tym idzie, zwiększenia jej konkurencyjności na rynku.
🎉 Z radością informujemy, że nasza firma bierze udział w targach Cleaning Expo 2023, które odbywają się właśnie teraz! W ramach tego wydarzenia, jesteśmy częścią
– CZYLI O POTĘDZE NAIWNOŚCI NASZEGO UMYSŁU Autorka: Dorota Reflińska Jest początek roku szkolnego 1988. I choć mam dopiero 6 lat, bardzo dobrze pamiętam ten
Wdrożyliśmy system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015-10
– CZYLI KTÓRE MIEJSCE ZAJMUJEMY? Nowo przyjęta wychowawczyni, wyróżnia się wiedzą na tle innych pracowników. Jest chwalona przez dyrektorkę żłobka i rodziców. Kierowniczka placówki, widząc
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że do grona naszych parterów dołączyła firma Ever Cleaning. Jest to jednak z największych i najlepiej rozpoznawalnych profesjonalnych firm sprzątających
W zależności od nadanego naszemu życiu kierunku nieustannie dbamy o podnoszenie naszych kwalifikacji i nadawanie nowych kompetencji. Czasami wydaje się nam, że przykładowo: chcąc zostać
Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nową członkinię naszego zespołu, Trenerkę Clean Mode, Panią Dorotę Reflińską. Pani Dorota z wykształcenia jest pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym, który to tytuł zdobyła
Nareszcie gotowa! Polska wersja naszej książki dla profesjonalistów i tych, którzy dopiero nimi się staną! To jest coś niesamowitego, że pierwsze egzemplarze tej książki sprzedały
Budowanie wizerunku eksperta jest ważne zawsze. Jednak w dziedzinie utrzymania czystości obiektów jest kluczowe dla handlowca sprzedającego te profesjonalne usługi. Dobra reputacja i pozytywny wizerunek
Mamy przyjemność poinformować, że właśnie opublikowaliśmy naszą pierwszą książkę zatytułowaną „Professional Cleaning – Must know for every member of a successful cleaning company”. Ta unikalna
Kiedyś zawsze przychodzi czas na zmiany. W Clean Mode właśnie kończymy pewien etap naszej działalności. Po kilku latach sprzedaży Licencji na swoje szkolenia, w dotychczasowej
Współpraca między działami marketingu i sprzedaży w firmie jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym rynku biznesowym. Jednak, niestety, zdarza się, że te dwa działu
Z wielką przyjemnością zapraszamy na nasze stoisko nr. E3.11A na targach Clean Expo Poland, które odbędą się w dniach 28-30 marca 2023 roku. To wyjątkowa
Amsterdam opanowały roboty, ale za nimi stoi człowiek! Rok 2022 okazał się obfitować w niespodzianki. Zarówno te złe i przykre, jak i na szczęście te
Czy marketing, prowadzony w nowoczesny sposób, w tradycyjnej, nadal zupełnie niecyfrowej branży, ma sens? Oczywiście, że tak! To dlatego, że Twoi dotychczasowi klienci są w